1 :: Reserveren kampeerplek

Hoe kan ik zien welke plaatsen op de camping nog vrij zijn?
Voor beschikbaarheid kunt u contact opnemen met ons, via telefoon of mail.

Ik heb gereserveerd op camping Bergzicht. Hoe betaal ik mijn vakantie?
Na het reserveren van uw vakantie op Camping Bergzicht ontvangt u een reserveringsbevestiging. Hierop staat aangegeven wat de totaalprijs van de reservering is en wat de precieze betalingstermijnen zijn. De eerste betalingstermijn is twee weken na reservering, de tweede betalingstermijn is twee weken voor aankomst.

Ik heb gereserveerd maar nog geen bevestiging gekregen. Wat nu?
Het kan zijn dat het email adres niet goed in is gevuld of dat er in de post iets is misgegaan. wij adviseren u contact met ons op te nemen.

Moet ik een annuleringsverzekering afsluiten?

Wij adviseren u een annuleringsverzekering af te sluiten omdat wij de Recron-voorwaarden hanteren.

2 :: Kamperen

Hoe laat kan ik aankomen?
Vanaf 14.00 uur kunt u inchecken en is uw plek beschikbaar.

Hoe laat moet ik op de vertrekdag uitchecken?
Indien u bij ons heeft gekampeerd wordt u verzocht voor 12.00 uur uit te checken.

Ik ben al uitgecheckt, mag ik nog wel gebruik maken van alle faciliteiten?
Dat is mogelijk. Als u de auto en caravan op de parkeerplaats tegenover de camping parkeert kunt u nog de hele dag kosteloos gebruik maken van alle faciliteiten.

Zijn honden toegestaan op Camping Bergzicht?

Ja, die zijn toegestaan. indien u met uw eigen kampeermiddel komt zijn max. 2 honden (mits aangelijnd) toegestaan.

Hoe groot zijn de kampeerplekken op veld 't Mugje?
De plekken zijn ruim, min. 150m2.

Kan ik ook in de winter kamperen?
Ja! Wij zijn het hele jaar geopend. Kamperen in de winter kan op veld 't Kevertje. Het sanitairgebouw is daar open en verwarmd.

Kan ik een bijzettentje plaatsen bij mijn caravan?
Ja, u mag 1 bijzettentje van maximaal 4 m2 gratis bij op uw plek plaatsen.

Wat betekend een comfort plaats?
Dat betekend dat het ruime plekken zijn (150m2) voorzien van, 6 ampère stroom, eigen watertappunt en afvoer.

3 :: Reserveringen huurtent, lodge, huurcaravan/chalet

Ik heb een tent, lodge of huurcaravan/chalet gehuurd. Hoe laat kan ik inchecken?
Vanaf 15.00 is uw accomodatie beschikbaar.

Ik heb een tent, lodge of huurcaravan/chalet gehuurd. Hoe laat moet ik uitchecken?
U wordt verwacht voor 10.00 uit te checken. U mag vervolgens nog de hele dag kostenloos gebruik maken van onze faciliteiten.

Mag mijn huisdier mee in een huur accomodatie?
Nee. In principe zijn huisdieren niet toegestaan in huur accomodaties. Soms hebben wij een object tijdelijk in de verhuur waar dit wel mogelijk. U kunt het beste

4 :: Algemene informatie

Is de camping altijd open?
Ja, wij zijn een van de weinige campings in de omgeving die het hele jaar geopend is. Dat betekend dat u ook in de winter kunt kamperen. Heeft u een chalet dan kunt u het hele jaar recreeren omdat wij winterwater hebben.

Is er Wifi op de camping?
Wifi is gratis in en om het centrumgebouw en in de chill zone. Op de camping kan men 2x per dag gratis gebruik maken van de wifi. Wilt u langer gebruik maken van de wifi dan kunt u bij de receptie een code kopen voor onbepaalde tijd.

Ons bezoek blijft slapen, mag dat?
Logés zijn altijd welkom maar moeten zich van te voren wel melden. De kosten voor een overnachting zijn € 4,00 p.p.p.n.

Ik heb 2 auto's, mag ik met beide auto's de camping op?
Nee. Wij willen zo min mogelijk verkeer op de camping. Alleen voor laden en lossen en bij gasten die minder valide zijn kunt u bij de receptie een muntje vragen.

Er moet een ambulance komen, wat nu?
Bel direct 112, pas daarna de camping tel. 0547-272797. Wij zullen de ambulance bij de ingang opwachten en begeleiden naar uw kampeerplek. N.b. de ambulance heeft de mogelijk onze slagboom te openen dus kan te allen tijde de camping op. Indien nodig hangt er bij de ingang van de camping bij het woonhuis een AED.

Kan ik tijdens mijn verblijf bij jullie mijn post en krant laten bezorgen?
Uw post wordt op alfabetische volgorde gelegd in de postvakjes bij het sanitairgebouw 't Kevertje. Pakketjes kunnen worden afgehaald bij de receptie. De krant zal in de daarvoor bestemde krantenbak bij de ingang van de camping worden gelegd. De telegraaf is ook gewoon te koop bij de receptie.

Ik wil een fiets huren kan dat bij jullie?
Wij hebben zelf geen fietsen op voorraad maar helpen u graag om een passende fiets voor u te huren. Wij werken samen met een ondernemer die bijna alle soorten fietsen het hele jaar door bij ons kan bezorgen. Van elektrische fietsen tot mountaibikes. Wij verhuren wel skelters!

Is er een winkel op jullie camping?
Nee maar op 1,5 km afstand is de eerste grote supermarkt in Goor, de Jumbo. Daar kunt u 7 dagen per week terecht voor al uw boodschappen. Bij de Jumbo is ook een Etos, Gall&Gall en een broodafdeling waar dagelijks de warme Bakker vers brood komt brengen.

Wat kosten de douches?
Onze luxe regendouches met losse handdouche kosten € 1,00. Daarvoor kunt u 7 minuten douchen. De babyroom met autobadje kost ook € 1,00.

Wat kost de wasserette?
Een wasmunt met wastablet kost € 5,00. Een droogmunt kost € 2,50. Strijken is gratis.

Ik wil mijn stacaravan of chalet verkopen, hoe gaat dat?
Voordat u uw object in de verkoop zet dient u dit eerst bij de receptie te melden en krijgt u van ons het verkoopreglement.

5 :: Horeca: Bij Bomans

Wanneer is de cafetaria open?
Vanaf de meivakantie t/m half september is de cafetaria ieder weekend geopend voor snacks, ijs en afhaalmaaltijden. Tijdens de schoolvakanties iedere dag. De exacte openingstijden variëren en staan aangegeven bij de ingang van de cafetaria.

Wij willen een hapje eten in de Brasserie, kan dat?
Ja dat kan. Vanaf de meivakantie t/m de grote vakantie zijn wij geopend. Zodra de tijden en de menukaart bekend zijn, zullen wij dit publiceren.

Ik wil een feestje geven, kan dat bij jullie?
Dat is zeker mogelijk. Onze zaal is geschikt voor feestjes en partijen vanaf 30 personen tot 150 personen. Van verjaardagen tot bruiloften... Bijna alles is mogelijk! Wilt u meer informatie? Bel: 0547-272797.

7 :: Annuleren

Ik wil mijn vakantie annuleren, kan dat?
Wij hanteren de Recron voorwaarden en de daarvan geldende percentages worden in rekening gebracht. Hoe korter voor aankomst er geannuleerd wordt hoe hoger het percentage. Wij adviseren u altijd een anneleringsverzekering af te sluiten.